Το γράφημα με τίτλο ‘The Padagogy Wheel’ επικεντρώνεται στην ιδέα της κινητοποίησης των μαθητών μέσα από τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει η ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, οι περισσότερες αποτυχίες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας είναι στην ουσία αδυναμίες ενσωμάτωσης της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Για αυτό και μέσα από το γράφημα που παρουσιάζεται παρακάτω προσπαθούν να παρουσιάσουν μια ευρύτερη εικόνα των παιδαγωγικών στόχων και των διαθέσιμων εργαλείων (συσκευών και εφαρμογών) και των τρόπων που μπορούν όλα αυτά να συνδυαστούν. Χωρίς αυτή τη γενική θεώρηση, η όποια προσπάθεια χρήσης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στην τάξη θα είναι ελλιπής και αναποτελεσματική.
Η διδασκαλία είναι θέμα σωστού σχεδιασμού.
Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά σε μία εποχή συνεχών αλλαγών γίνεται πιο φανερό από ποτέ.
Το μοντέλο SARM (το οποίο είναι μια προσπάθεια αποτύπωσης των δυνατοτήτων της τεχνολογίας στην εκπαίδευση) αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο, μια οπτική υπενθύμιση πως σε ένα ιδανικό περιβάλλον χρήσης της, η τεχνολογία περνάει από τη φάση της μη λειτουργικής αντικατάστασης (Substitution phase) και φτάνει στην φάση του επαναπροσδιορισμού (Redefinition phase) όπου πλέον ανοίγονται νέοι ορίζοντες που θα ήταν αδύνατοι χωρίς αυτή.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τη στοχοθεσία του Bloom και περισσότερες από 120 διαθέσιμες εκπαιδευτικές εφαρμογές σας επιτρέπουν να δείτε με άλλο μάτι τις δυνατότητες της εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Υπάρχουν εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες να συνεργάζονται, να ερευνούν, να δημιουργούν, να παρουσιάζουν και να δημιουργούν νέα γνώση.
H έκδοση αυτή που σας παρουσιάζουμε είναι η πιο πρόσφατη ενώ οι δημιουργοί του συνεχώς την ανανεώνουν και την εμπλουτίζουν με περισσότερες εκπαιδευτικές εφαρμογές.
Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στο blog του εμπνευστή και δημιουργού του γραφήματος Allan Carrington